Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

Sekretariat czynny jest: codziennie od godziny 8.00 do godziny 16.00.

Procedura postępowania w sprawie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Przedszkolu Miejskim nr 153 w Łodzi

  • Stroną w sprawie jest każdy pracownik przedszkola oraz rodzic (opiekun prawny),którym przysługuje prawo składania skarg.
  • Skargi i wnioski można składać w interesie własnym, innych osób, a także interesie społecznym.
  • Wniesienie skargi nie powoduje jakiegokolwiek uszczerbku lub zarzutu w stosunku do osoby składającej skargę lub jego dziecka.
  • Skargi i wnioski przyjmowane są w sekretariacie Przedszkola Miejskiego nr 153 w Łodzi w wtorki w godz. 8 00 – 15.00. Rozpatruje je dyrektor lub jego społeczny zastępca.
  • Skargi składa się do organu właściwego do ich rozpatrzenia.
  • Organem właściwym do rozpatrzenia skargi dotyczącej zadań lub działalności:
    1. dzieci - jest nauczyciel, dyrektor przedszkola,
    2. nauczycieli i pozostałych pracowników przedszkola - dyrektor, zakładowe związki zawodowe, organy nadrzędne,
    3. dyrektora - organ prowadzący i organ nadzorujący przedszkole.
  • Jeżeli organ, który otrzymał skargę, nie jest właściwy do jej rozpatrzenia, obowiązany jest bezzwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni przekazać ja właściwemu organowi, zawiadamiając równocześnie o tym skarżącego albo wskazać właściwy organ.
  • Skargę na pracownika można przekazać do rozpatrzenia jego przełożonemu służbowemu z obowiązkiem zawiadomienia organu właściwego do rozpatrzenia skargi.
  • O przekazaniu skargi zawiadamia się równocześnie skarżącego.
  • Skarga złożona przez stronę podlega rozpatrzeniu w toku postępowania bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
  • Skarga pochodząca od innych osób jest rozpatrywana z urzędu przez organ właściwy do rozpatrzenia skargi.
  • O sposobie rozpatrzenia skargi zawiadamia się skarżącego.
  • W razie nie wszczęcia postępowania rozpatrującego skargę w terminie określonym w punkcie 10, właściwy organ ją rozpatrujący jest zobowiązany zawiadomić strony podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin wszczęcia sprawy (również w przypadku zwłoki z przyczyn niezależnych od organu).
  • W razie nie wszczęcia postępowania dotyczącego rozpatrzenia skargi w terminie określonym w p. 10 przysługuje skarżącemu prawo zażalenia do organu wyższego stopnia, który uznając zażalenie za uzasadnione, wyznacza dodatkowy termin załatwienia sprawy oraz zarządza wyjaśnienie przyczyn i ustalenie osób winnych powyższego zaniedbania sprawy.
  • Pracownik, który z nieuzasadnionych przyczyn nie rozpatrzył sprawy w terminie lub nie dopełnił obowiązku albo nie załatwił sprawy w dodatkowym terminie podlega odpowiedzialności porządkowej lub dyscyplinarnej albo innej odpowiedzialności przewidzianej w przepisach prawa.
  • Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi powinno zawierać oznaczenie organu, od którego pochodzi wniosek, w jaki sposób skarga została załatwiona oraz podpis z podaniem imienia, nazwiska i stanowiska służbowego osoby upoważnionej do załatwienia skargi.
  • Zawiadomienie o odmownym załatwieniu skargi powinno zawierać dodatkowo uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • W przypadku ponownego wniesienia skargi organ załatwiający informuje organ wyższego stopnia.
  • Na wydane w toku postępowania postanowienie służy stronie zażalenie zgodnie z art. 141 § 1 KPA.
  • Zażalenie na postanowienie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie, a gdy postanowienie zostało ogłoszone ustnie - od dnia jego ogłoszenia stronie.
  • Skargi i wnioski oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrole przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg.
Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 153 w Łodzi
odpowiada: Magdalena Filipczak
data: 17-05-2015
wytworzył: Magdalena Filipczak
data: 17-05-2015
data: 17-05-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 24-11-2013 - Edycja treści
  • 09-06-2011 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 712